Změna storno podmínek.
Vážení pronajímatelé,
mírně jsme navýšili storno poplatky zákazníkům. A abyste nemuseli změny dohledávat v pravidlech spolupráce, tady je shrnutí.
Pokud zákazník zruší pobyt více než 64 dnů před nástupem a uhradil u Zars zálohu nebo celou platbu, je mu účtován storno poplatek 20%, ze kterého Zars posílá ubytovateli na účet 50% a 50% si ponechá.
Pokud již ubytovatel od ZARS obdržel platbu za pobyt a tento je následně stornován, je ubytovatel povinen poslat do tří dnů od oznámení na účet ZARS částku ve výši dle následujících podmínek :
- Když zákazník pobyt u ZARS zruší 64 - 41 dní před nástupem, zašle ubytovatel do ZARS 30 % z ceny pobytu majitele.
- Když zákazník pobyt u ZARS zruší 40 - 15 dnů před nástupem, zašle ubytovatel do ZARS 50 % z ceny pobytu majitele.
- Když zákazník pobyt u ZARS zruší 14 a méně dnů před nástupem nebo na pobyt nenastoupí, ubytovatel si celou částku za pobyt ponechá.
Celkově došlo ke změnám ve váš prospěch, prodloužila se lhůta z týdne na 14 dnů, kdy vám zůstává již celá částka za pobyt. I v ostatních případech jsou pro vás lhůty a poplatky výhodnější než dříve.
Letošní rok probíhá díky koronaviru nestandardně. Pokud dojde ke zrušení pobytu z důvodu vládních opatření, vrací se zákazníkům celá již uhrazená částka za pobyt. Vždy se však snažíme zákazníkům ve spolupráci s vámi najít náhradní termín a pobyty nerušit.
Moc vám děkujeme za vstřícné řešení situací spojených s opatřeními vlády.
Přeji všem pevné zdraví a všichni ze ZARS se těšíme na další spolupráci, Ing.Naděžda Tuzová