• 608 775 582
  • PO-PÁ: 8:00-18:00
  •  

Změna storno podmínek.

Vážení pronajímatelé,

mírně jsme navýšili storno poplatky zákazníkům. A abyste nemuseli změny dohledávat v pravidlech spolupráce, tady je shrnutí.

Pokud zákazník zruší pobyt více než 64 dnů před nástupem a uhradil u Zars zálohu nebo celou platbu, je mu účtován storno poplatek 15%, ze kterého Zars posílá ubytovateli na účet 50% a 50% si ponechá. 

Pokud již ubytovatel od ZARS obdržel platbu za pobyt a tento je následně stornován, je ubytovatel povinen poslat do tří dnů od oznámení na účet ZARS částku ve výši dle následujících podmínek : 

  1. Když zákazník pobyt u ZARS zruší 64 - 41 dní před nástupem, zašle ubytovatel do ZARS 30 % z ceny pobytu majitele.
  2. Když zákazník pobyt u ZARS zruší 40 - 15 dnů před nástupem, zašle ubytovatel do ZARS 50 % z ceny pobytu majitele.
  3. Když zákazník pobyt u ZARS zruší 14 a méně dnů před nástupem nebo na pobyt nenastoupí, ubytovatel si celou částku za pobyt ponechá.

Celkově došlo ke změnám ve váš prospěch, prodloužila se lhůta z týdne na 14 dnů, kdy vám zůstává již celá částka za pobyt. I v ostatních případech jsou pro vás lhůty a poplatky výhodnější než dříve.

Letošní rok probíhá díky koronaviru nestandardně. Pokud dojde ke zrušení pobytu z důvodu vládních opatření, vrací se zákazníkům celá již uhrazená částka za pobyt. Vždy se však snažíme zákazníkům ve spolupráci s vámi najít náhradní termín a pobyty nerušit.

Moc vám děkujeme za vstřícné řešení situací spojených s opatřeními vlády.

Přeji všem pevné zdraví a všichni ze ZARS se těšíme na další spolupráci, Ing.Naděžda Tuzová

 

 

2500

Zákazníků s námi jelo 3x a více

120

Majitelů chalup je s námi přes 20 let

450+

Chat a chalup k pronájmu

98%

Zákazníků nás doporučuje