• 608 775 582
  • PO-PÁ: 8:00-18:00
  •  

OBJEDNEJTE SI VČAS NEJLEPŠÍ TERMÍNY A CHATY.

Při platbě využijte příspěvek od zaměstnavatele, benefity nebo kartu Sphere.

 

Časté dotazy

1) Proč si vybrat pobyt právě na portálu CA ZARS?

Rozhodnutí je samozřejmě na Vás. Ubytování na chatách a chalupách v ČR a SR zajišťujeme již od roku 1991. Máme velké a cenné zkušenosti, které jsme získali během svého působení. Předkládáme Vám proto ojedinělou nabídku stovek kvalitních chat a chalup k pronajmutí v atraktivních rekreačních oblastech v České republice a na Slovensku. Jejich pečlivý výběr je výsledkem práce zkušených pracovníků CA ZARS. Víme, jaké jsou požadavky a přání lidí, kteří hledají ubytování na chatách a chalupách o dovolené s rodinou, s přáteli, nebo jen víkendový pobyt. Podle toho také zařazujeme rekreační chaty a chalupy do nabídky na internetovém portálu zars.cz

2) Jak mohu pobyt na chatě nebo chalupě rezervovat/objednat?

Jste-li návštěvníkem našich internetových stránek zars.cz, lze pobyt objednat online. U každého objektu je tlačítko "Objednat", kde si ověříte, zda požadovaný termín u vybraného objektu volný. Pokud ano, lze jediným klikem provést rezervaci.

3) Mohu si chatu / chalupu pouze zarezervovat ? Potřebuji se ještě domluvit s dalšími účastníky na detailech než pošleme přihlášku.

Samozřejmě. Předběžnou rezervaci ubytování (obvykle na 3 pracovní dny) lze provést emailem, telefonicky, přes SKYPE - viz kontakty.

4) Mohu získat nějakou slevu pro pobyt na chatě nebo chalupě?

Poskytujeme na všechny pobyty slevu svým stálým zákazníkům (podmínkou je zakoupení pobytu u ZARS alespoň jednou v posledních 3 letech). Krom toho jsou během prodeje vždy vyhlašovány slevové akce na vytipované chaty a chalupy v Čechách a na Slovensku.

5) Lze na pobyt uplatnit příspěvek na rekreaci od zaměstnavatele? (fond FKSP apod.)

Ano. Řada rekreantů tento příspěvek využívá. Stačí pouze do objednávky uvést Název, adresu a IČO zaměstnavatele a částku, kterou přispívá. Vše ostatní vyřídíme za Vás. Pokud si nebudete vědět rady, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme.

6) Jak probíhá úhrada pobytu?

Poté co pobyt na chatě nebo chalupě objednáte, obdržíte výzvu k platbě (daňový doklad), kde je uveden rozpis termínů plateb: zálohy 50% a doplatku 50%. V případě, že zakoupíte pobyt osobně u našeho autorizovaného obchodního partnera, probíhá platba u něj.

7) Kdy obdržím poukaz k pobytu?

Poukaz k ubytování obdržíte e-mailem ihned po uhrazení doplatku. V poukazu jsou uvedeny všechny nezbytné informace, přesná příjezdová cesta (ve složitějších případech i s mapkou), kontakt na majitele chaty /chalupy, atd...

8) Mohu si vzít sebou pejska nebo jiné domácí zvíře?

Vždy v detailu popisu chaty nebo chalupy je uvedeno, zda lze pejska vzít, nebo ne. V odkazu "důležité informace" v detailu popisu chaty. Na většině chat a chalup je možnost pobytu se psem. Nezapomeňte v přihlášce tuto skutečnost uvést. Pokud hledáte chatu, kde je možné vzít psa, je dobré kliknout přímo na okno rychlé volby Chaty s domácím miláčkem.

9) Chaty bývají na samotě, nebo stranou obcí. Jak chatu najdu?

Součástí poukazu k pobytu, který od nás obdržíte, je mimo jiné i velmi podrobný popis cesty včetně příjezdového plánku až k objektu. Navíc u nás máte tu výhodu, že je neustále k dispozici horká linka 608 775 582, kde Vám rádi poradíme.

10) Co když se během pobytu vyskytne nečekaný problém?

Na horké lince 608 775 582 Vám rádi kdykoliv poradíme a to i o víkendu.

11) Co když budu muset pobyt ze zdravotních nebo jiných důvodů zrušit?

Zrušení pobytu podléhá storno poplatkům dle Všeobecných smluvních podmínek. Je dobré se pro tento případ pojistit. Je také možné po dohodě s námi pobyt přesunout na jiný termín, nebo vybrat jiný objekt v náhradním termínu.

14) Platí se při nástupu a po pobytu nějaké poplatky?

Pokud je to v popisu uvedeno, vybírá majitel vratnou kauci při nástupu. Její výše je uvedena v popisu na internetových stránkách i v poukazu k pobytu. Dalšími poplatky, které jsou hrazeny na místě bývají: za spotřebovanou el. energii, rekreační poplatek MěÚ, za psa. Rovněž tyto poplatky, pokud se vybírají, jsou uvedeny v ceníku v popisu u objektu.

15) Kdy musím na pobyt nastoupit a kdy musím uvolnit rekreační objekt?

Termín nástupu i ukončení ubytování je uveden v poukazu k pobytu. Začátek pobytu bývá u zýdenních pobytů v hlavní sezóně zpravidla v sobotu od 15,00 hod. a konec v sobotu do 10,00 hod. U kratších pobytů nebou nestandarních nástupů lze čas nástupu na pobyt domluvit individuálně.

 

Před rezervací pobytu i před nástupem na pobyt na chatě nebo chalupě doporučujeme k přečtení tyto DŮLEŽITÉ INFORMACE


* Délka ubytování v hlavní sezóně je většinou týden (nebo násobek týdne) od soboty do soboty. Vybrané pobyty můžete objednat mimo hlavní sezónu i na kraší období, min. však na 2 noci. Nástup na ubytování v den příjezdu je zpravidla mezi 15.00 a 16.00 hod., chatu je nutno v den odjezdu uvolnit do 10 hodin.

* Na pobyt nastupujete s ubytovacím poukazem. Poukaz s podrobnou příjezdovou cestou a kontaktem na majitele rekreační chaty nebo chalupy obdržíte po zaplacení celé částky za pobyt.


* U každé chaty je uvedená max. kapacita lůžek, která nesmí být překročena. Zdarma bez nároku na služby je možno u většiny chat a chalup ubytovat nad kapacitu jedno dítě do 3 let (nutno ověřit, tuto službu neposkytují všichni majitelé). I dítě bez nároku na služby je třeba uvést do závazné přihlášky, aby bylo uvedeno v ubytovacím poukazu.


* Ve většině chat a chalup jsou k dispozici lůžkoviny s povlečením a sociální zařízení s teplou a studenou vodou. Pokud se vyskytne vyjímka, je to uvedeno v popisu nebo v ubytovacím poukazu. Je-li k dispozici kuchyňka, je vybavená základním nádobím k vaření a stolování. Důležité upozornění: vlastním zdrojem vody může být pouze užitková voda.


Pro upřesňující informace ohledně příjezdu, vybavení objektu (strmé schody pro malé děti apod.), zda je voda pitná či užitková aj., kontaktujte ZARS nebo majitele chaty / chalupy.


* Dopravu na pobytové místo si zajišťuje klient sám, popis příjezdové cesty k chatě je součástí ubytovacího poukazu. Informace o aktuálním stavu a sjízdnosti příjezdové cesty v blízkém okolí doporučujeme ověřit před odjezdem u majitele chaty.


* Ubytování se řídí výhradně pokyny majitele chaty nebo chalupy, jemuž je ubytovaný odpovědný i za případné škody. Majitel může vybrat při nástupu na pobyt kauci ve výši cca 1000 až 2000,-Kč, v komfortně vybavených rekreačních chatách a chalupách může být kauce i vyšší. Při ukončení ubytování bez poškození se kauce v den odjezdu vrací ubytovanému v plné výši.


* Majitel na místě vybírá doplatky uvedené v ceníku v katalogu (např. rekreační poplatek MěÚ, poplatek za psa, za el. energii, aj.). V topném období upozorňujeme na vyšší doplatky za el. energii nebo plyn z důvodu vytápění.


Je důležité si uvědomit: pobyty na chatách a chalupách mají své kouzlo, pro které jsou rekreanty hojně vyhledávány. Je třeba počítat s tím, že úroveň vybavenosti objektů nelze nijak unifikovat a vždy záleží na možnostech a vkusu majitele.

Pokud jste zde nenašli informace, které hledáte, kontaktujte nás, rádi Vám pomůžeme!

10 000+

Zákazníků s námi jelo 2x a více

200+

Majitelů chalup je s námi přes 10 let

500+

Chat a chalup k pronájmu

98%

Zákazníků nás doporučuje